Το πράσινο φως για την υπογραφή συμπληρωματικής σύμβασης επέκτασης, με την κοινοπραξία της Αττικής Οδού που διαχειρίζεται και λειτουργεί τον αυτοκινητόδρομο ανοίγει το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους με σχετική γνωμοδότηση που απέστειλε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Με την απόφαση αυτή το υπουργείο νομιμοποιείται να υπογράψει ολιγόμηνη επέκταση της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού με το υφιστάμενο σχήμα των ΑΚΤΩΡ παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ καθώς η σύμβαση λήγει στις 5 Οκτωβρίου χωρίς να υπάρχουν ακόμη όλες οι προϋποθέσεις για την μεταβίβαση του οδικού άξονα στο νέο παραχωρησιούχο που είναι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η νέα 25ετής σύμβαση υπογράφηκε την προηγούμενη βδομάδα ωστόσο υπάρχουν ακόμη εκκρεμότητες για το οικονομικό κλείσιμο της συμφωνίας καθώς επίσης και η κύρωση της σύμβασης από τη Βουλή.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ