Στο Δασυγένειο προπονήθηκαν το απόγευμα της Πέμπτης οι ποδοσφαιριστές του Άρη, ενόψει του κυριακάτικου ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ στο «Κλεάνθης Βικελίδης» για την τέταρτη αγωνιστική των πλέι οφ.
Όσοι αγωνίστηκαν στον χθεσινό ημιτελικό του Κυπέλλου με την Α.Ε.Κ. ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας και αποκατάστασης, ενώ οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά (αγωνιστικά παιχνίδια μικρού χώρου) με τον Ούγκο Σόουζα να ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα θεραπείας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος