Με Χρυσό μετάλλιο και μια ακόμη πρόκριση για την Ελλάδα για τους Παραολυμπιακούς αγώνες
επέστρεψε αργά χθες το βράδυ από το Παρίσι ο αθλητής του σωματείου μας Χρυσός Παραολυμπιονίκης Μανώλης Στεφανουδάκης συνοδευόμενος από τον προπονητή του Ιπποκράτη Σκαντζάκη , και τον Πρόεδρο της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής και Χρυσό Παραολυμπιονίκη Γιώργο Καπελλάκη.
Η βολή στα 29,17μ χάρισε στο Μανώλη Στεφανουδάκη το Χρυσό μετάλλιο .
Το ΔΣ του Αθλητικού Σωματείου ΑμεΑ "Μεγαλόνησος" συγχαίρει το Μανώλη Στεφανουδάκη και τον προπονητή του Ιπποκράτη Σκαντζάκη για την νέα μεγάλη επιτυχία που έφεραν για τη χώρα μας .
Φωτογραφία: instagram

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027