Κανονικά θα διεξαχθεί η αναμέτρηση ανάμεσα στην Λαμία και την Ξάνθη, καθώς τα αποτελέσματα των επαναληπτικών έλεγχων για τον covid-19 στην ομάδας της Ξάνθης βγήκαν όλα αρνητικά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ακριτικής ομάδας:
Τα αποτελέσματα των επαναληπτικών έλεγχων για τον Covid – 19 που έγιναν το βράδυ της Κυριακής (5/7) στην αποστολή της Ξανθιώτικης ομάδας από το κλιμάκιο του ΕΟΔΥ, ήταν όλα αρνητικά.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος