Με τρεις απουσίες συνεχίστηκε η προετοιμασία του Άρη ενόψει του ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ για την 19η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Super League, το βράδυ της Κυριακής στο “Κλ. Βικελίδης”. Ούγκο Μάγιο, Κλέιτον Ντιαντί, Μάρτιν Μοντόγια ακολούθησαν πρόγραμμα θεραπείας ενώ με ερωτηματικό είναι και ο Κίκε Σαβέριο, η κατάσταση του οποίου θα επανεκτιμηθεί στις επόμενες ημέρες. Το πρόγραμμα περιελάμβανε ενεργοποίηση, ασκήσεις φυσικής κατάστασης και παιχνίδια κατοχής μπάλας. Να θυμίσουμε ότι ο Μάρτιν Μοντόγια θα απουσιάζει από το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ καθώς αποβλήθηκε στην αναμέτρηση στο «Γ. Καραϊσκάκης».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027