Πρωινή προπόνηση στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου περιελάμβανε το σημερινό πρόγραμμα για τους ποδοσφαιριστές του Άρη.
Όσοι είχαν μεγάλο χρόνο συμμετοχής στο χθεσινό νικηφόρο παιχνίδι με τη Λαμία στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος ακολούθησαν πρόγραμμα αποκατάστασης, ενώ οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές της ομάδας της Θεσσαλονίκης προπονήθηκαν κανονικά (παιχνίδια σε μικρό χώρο και τελειώματα φάσεων).

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος