Στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου προπονήθηκαν σήμερα το πρωί οι ποδοσφαιριστές του Άρη ενόψει της κυριακάτικης αναμέτρησης με τον ΠΑΣ Γιάννενα στο Κλεάνθης Βικελίδης (27/09, 16:00), στο πλαίσιο της 3ης Αγωνιστικής του πρωταθλήματος Super League Interwetten
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις ταχυδύναμης και παιχνίδι μικρών σχέσεων και χώρων.
Με εξαίρεση τον τραυματία Εμάνουελ Σάκιτς δεν υπάρχουν άλλα προβλήματα για την τεχνική ηγεσία της ομάδας του Άρη.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος