Ο Άρης μετά την ισοπαλία με τος ΠΑΣ Γιάννινα στο Κλεάνθη της Βικελίδης, στρέφει την προσοχή του στην αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό την ερχόμενη αγωνιστική.
Πρωινή προπόνηση στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου περιελάβανε το σημερινό πρόγραμμα για τους ποδοσφαιριστές του Άρη.
Όσοι αγωνίστηκαν στο χθεσινό παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας και αποκατάστασης, ενώ οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά (παιχνίδια κατοχής σε μικρό χώρο και κομμάτια τακτικής).

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης