Στα γραφεία της ΠΑΕ Άρης βρέθηκε ο Εμάνουελ Σάκιτς, ο οποίος όπως προανήγγειλε και νωρίτερα στη συνέντευξη Τύπου ο Άγγελος Χαριστέας, ο οποίος αναμένεται να περάσει ιατρικά και να υπογράψει.
Ήδη συνομίλησε με τους Καρυπίδη, Χαριστέα, ενώ έκανε και μια πρώτη γνωριμία με το Κλεάνθης Βικελίδης.
Ο Αυστριακός μπακ αγωνιζόταν στην Στούρμ Γκρατς την περασμένη σεζόν και πλέον αναμένεται να φοράει τη φανέλα του Άρη, επιστρέφοντας έτσι στο ελληνικό πρωτάθλημα μετά τα παιχνίδια που έπαιξε με τον Ατρόμητο τη σεζόν 2018-19.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος