Στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου προπονήθηκαν σήμερα το πρωί οι ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ ενόψει της αναμέτρησης της Τετάρτης με τον Ολυμπιακό στο Κλεάνθης Βικελίδης (08/07, 19:15), στο πλαίσιο της 7ης Αγωνιστικής (Play Off) του πρωταθλήματος της Super League της αγωνιστικής περιόδου 2019-2020.
Οι ποδοσφαιριστές των κιτρινόμαυρων ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας και αποκατάστασης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ