Πρωινή προπόνηση στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου περιελάβανε το σημερινό πρόγραμμα των ποδοσφαιριστών του Άρη.
Η προπόνηση του Σαββάτου αναλώθηκε στο κομμάτι της επιθετικής τακτικής, ενώ στο πρόγραμμα υπήρχαν και παιχνίδια μετάβασης και κατοχής μπάλας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ