Ισχυρά θα είναι τα μέτρα ασφαλείας το απόγευμα της Κυριακής στη Θεσσαλονίκη με αφορμή το ντέρμπι της πόλης ανάμεσα στον Άρη και στον ΠΑΟΚ, στο «Κλεάνθης Βικελίδης», στις 19:00 το απόγευμα. Όπως αναφέρει το metrosport.gr, εκτός από τις ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις και τα δρακόντεια μέτρα ασφαλείας περιμετρικά του γηπέδου, το ντέρμπι θα γίνει παρουσία τριών εισαγγελέων. Αυτό σημαίνει πως ο κόσμος του Άρη καλείται να δείξει μεγάλη προσοχή στη συμπεριφορά του, προκειμένου να μη δώσει το παραμικρό δικαίωμα. Υπενθυμίζεται ότι ο Άρης είναι υπότροπος και σε περίπτωση που συμβεί κάτι, η καμπάνα θα είναι βαριά και η τιμωρία προβλέπει την ποινή τεσσάρων αγωνιστικών.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027