Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες ο ισχυρός άνδρας του Άρη, Θεόδωρος Καρυπίδης, ο οποίος είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει από κοντά τις προπονήσεις των ποδοσφαιριστών και παράλληλα να τα πει και με τον προπονητή Μαρίνο Ουζουνίδη. Οι δύο άνδρες τα είπαν διεξοδικά στο περιθώριο των δύο τελευταίων προπονήσεων της ομάδας και, όπως είναι φυσικό, τη μερίδα του λέοντος στις συζητήσεις τους είχαν τα μεταγραφικά. Όπως έχει ήδη αποφασιστεί, η ομάδα θα κινηθεί για την απόκτηση ενός εξτρέμ και ενός κεντρικού αμυντικού, ενώ είναι ανοικτό το ενδεχόμενο και για άλλες κινήσεις αν παραστεί ανάγκη.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027