Μετά το ρεπό της Κυριακής, επιστροφή σήμερα στις προπονήσεις για τους ποδοσφαιριστές του Άρη ενόψει της αναμέτρησης με τον Απόλλωνα Σμύρνης, στο πλαίσιο της 5ης Αγωνιστικής του πρωταθλήματος Super League Interwetten της αγωνιστικής περιόδου 2020-2021.
Η προπόνηση ήταν πρωινή, έγινε στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου και ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα.
Στη σημερινή προπόνηση το πρόγραμμα για τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας περιελάβανε προσαρμογή, αερόβια παιχνίδια με μπάλα και ολοκληρώθηκε με έμφαση στο κομμάτι της επιθετικής τακτικής.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ