Χωρίς τον Μανού Γκαρθία θα παραταχθεί ο Άρης στην εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό για την 18η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Super League, λόγω καρτών. Με ανακοίνωσή της η «κίτρινη» ΠΑΕ ενημέρωσε ότι ο 26χρονος μεσοεπιθετικός συμπλήρωσε το όριο των καρτών και αναμένεται να εκτίσει την ποινή του στο παιχνίδι με τους «ερυθρόλευκους» στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης». Σημειώνεται πως την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο ο Μανού Γκαρθία έχει καταγράψει 18 συμμετοχές, τέσσερα γκολ και δύο ασίστ.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027