Μετά το ρεπό της Τετάρτης επιστροφή στις προπονήσεις για την ομάδα του Άρη.
Το σημερινό πρόγραμμα για τους κιτρινόμαυρους περιελάμβανε προπόνηση πρωί και απόγευμα στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου χωρίς προβλήματα.
Στη διάρκεια της πρωινής προπόνησης οι ποδοσφαιριστές του Άρη δούλεψαν σε τελειώματα φάσεων και ταχυδύναμη, ενώ το απογευματινό πρόγραμμα αναλώθηκε στο κομμάτι της τακτικής.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος