Η υπόθεση ban έχει αίσιο τέλος τελικά για τον Άρη, καθώς ο πρόεδρος της ομάδας Θεόδωρος Καρυπίδης πλήρωσε 300.000 ευρώ προς το ποδοσφαιριστή Πορτίγια.
Ο ίδιος ο παίκτης ήταν ανένδοτος σε θέμα διακανονισμού, με αποτέλεσμα ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Άρης να δράση αμέσως και αν αποπληρώσει το χρέος.
Συγκεκριμένα, ο Πορτίγια πήρε 300.000 και 50.000 ευρώ σε ένα μήνα από σήμερα, προκειμένου να συμφωνήσει με την πλευρά του Άρη. Μάλιστα, ο Ισπανός παίκτης απαίτησε να πληρωθεί μέχρι και η εφορία, κάτι που έγινε από τον Θεόδωρο Καρυπίδη, προκειμένου οι «κιτρινόμαυροι» να προχωρήσουν κανονικά στον σχεδιασμό της ομάδας με φόντο τη νέα σεζόν.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος