Με την προπόνηση, που θα γίνει το απόγευμα του Σαββάτου στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο, ολοκληρώνεται η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Άρη για την αναμέτρηση με την Athens Kallithea FC στο «Κλεάνθης Βικελίδης» (20/10, 20:00), στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Super League.
Η σημερινή προπόνηση επεφύλασσε ένα δυσάρεστο νέο για τον Άκη Μάντζιο. Κι αυτό καθώς ο Πιόνε Σίστο δεν προπονήθηκε, λόγω ίωσης, κάτι που σημαίνει πως η συμμετοχή του στο παιχνίδι κόντρα στον αθηναϊκό σύλλογο κρίνεται εξαιρετικά δύσκολη. Αντίθετα, στο πρόγραμμα συμμετείχε κανονικά ο Άλβαρο Σαμόρα, ο οποίος ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Κόστα Ρίκα.
Ο τελευταίος, πάντως, θα χρειαστεί να είναι προσεκτικός, καθώς είναι στο όριο των δύο καρτών και, εφόσον «κιτρινιστεί» εκ νέου, θα χρειαστεί να απουσιάσει σε ένα από τα τέσσερα προσεχή παιχνίδια του Άρη. Το ίδιο ισχύει και για τους Ούγκο Μάγιο, Μάρτιν Φρίντεκ, Μάνου Γκαρθία.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος