Στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου προπονήθηκαν σήμερα το πρωί οι ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ ενόψει του σαββατιάτικου εκτός έδρας αγώνα με την Α.Ε.Κ.
Το σημερινό πρόγραμμα (δεν συμμετείχε και πάλι ο Δημήτρης Διαμαντόπουλος, λόγω ενοχλήσεων στο δικέφαλο), που ήταν υψηλής έντασης, περιελάμβανε παιχνίδια μικρού χώρου, ενώ οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας δούλεψαν και στα τελειώματα φάσεων.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης