Υψηλής έντασης ήταν η σημερινή πρωινή προπόνηση των ποδοσφαιριστών του Άρη στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου.
Στο πρόγραμμα, που περιελάμβανε παιχνίδια σε μικρούς χώρους, δεν συμμετείχε ο Λούκας Σάσα, ο οποίος και σήμερα ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα αποκατάστασης στο γυμναστήριο.
Αύριο, Πέμπτη, οι ποδοσφαιριστές των κιτρινόμαυρων θα προπονηθούν το απόγευμα στο «Δασυγένειο» με την προετοιμασία για τον κυριακάτικο αγώνα με τον Παναθηναϊκό στο Ο.Α.Κ.Α. (04/10, 16:00) να μπαίνει στην τελική ευθεία.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ