Με την προπόνηση, που έγινε σήμερα το πρωί στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Άρη για τον εκτός έδρας αγώνα με το Βόλο Ν.Π.Σ., στο πλαίσιο της 2ης Αγωνιστικής του πρωταθλήματος Super League Interwetten της αγωνιστικής περιόδου 2020-2021.
Η αποστολή της ομάδας του Άρη θα αναχωρήσει το απόγευμα για την πρωτεύουσα της Μαγνησίας για το αυριανό παιχνίδι στο Πανθεσσαλικό Στάδιο (20:30) αποτελείται από τους εξής ποδοσφαιριστές:
Cuesta, Boucher, Ganea, Cristian Lopez, Jeggo, Sakic, Bruno Gama, Bertoglio, Mancini, Datkovic, Matilla, Rose, Lucas Sasha, Ali Adem, Δεληζήσης, Φετφατζίδης, Μάνος, Μπαγκαλιάνης, Χατζηπιρπιρίδης, Σενγκιέργκης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος