Οι Ακρίτες δεν αγωνίστηκαν με τον Ατρόμητο την πρώτη αγωνιστική των πλέι άουτ καθώς το ματς αναβλήθηκε και πλέον ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για το εκτός έδρας παιχνίδι με τον Βόλο.
Προβλήματα δεν υπάρχουν. Την Τρίτη στην προπόνηση έγιναν ασκήσεις προθέρμανσης με νευρομυική συναρμογή, passing game και ασκήσεις 5 εναντίον 2 είχαμε στο πρώτο κομμάτι της δραστηριότητας της ημέρας, ενώ στη συνέχεια το βάρος έπεσε σε τομείς της τακτικής.
Αξίζει να σημειωθεί πως για την Τετάρτη έχουν προγραμματίσει νέες προληπτικές εξετάσεις για τον Covid-19.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ