Με απουσίες άρχισε η δεύτερη εβδομάδα προετοιμασίας στον ΟΦΗ, καθώς στην σημερινή προπόνηση δεν συμμετείχαν οι Vajebah Sakor, Νίκος Κοροβέσης και Μανώλης Περδίκης για λόγους ξεκούρασης.
Ο Juan Νeira αποχώρησε από την προπόνηση, καθώς αισθάνθηκε ενοχλήσεις στο γαστροκνήμιο και η κατάστασή του θα εκτιμηθεί.
Ο Felipe Souza ακολούθησε, για μια ακόμη ημέρα, μέρος της προπόνησης, ενώ οι Δημήτρης Σωτηρίου και Κοσμάς Τσιλιανίδης έκαναν πρόγραμμα αποκατάστασης.
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας και φυσικής κατάστασης, άσκηση μεταβιβάσεων και παιχνίδι κατοχής.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος