Απότομη αύξηση των θανάτων από Covid-19, καθώς και των εισαγωγών και των διασωληνώσεων, καταγράφει η τελευταία έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης του ΕΟΔΥ.
Το επταήμερο που έληξε στις 30 Ιουλίου αναφέρθηκαν 24 θάνατοι, συγκριτικά με 15 την εβδομάδα που προηγήθηκε.
Ακόμα 9 ασθενείς διασωληνώθηκαν σε ΜΕΘ, αριθμός που παρουσιάζει αύξηση 125% σε σχέση με τον μέσο όρο των προηγούμενων εβδομάδων.
Οι δε 321 νέες εισαγωγές σημειώνουν αύξηση 41% σε σχέση με το μέσο νούμερο των προηγούμενων τεσσάρων εβδομάδων.
Αύξηση της κυκλοφορίας του ιού έδειξαν οι αναλύσεις στα αστικά λύματα σε 8 από τις 10 πόλεις που εξετάζονται: Αττική (+45%), Θεσσαλονίκη (9%), Πάτρα (88%), Ηράκλειο (75%), Χανιά (205%), Λάρισα, 86%, Βόλς (86%), Ξάνθη (107%), Αλεξανδρούπολη (76%).

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΗΛΙΑ ΣΤΑΜΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
«Τα παιδία παίζει… Μουσική!» Δωρεάν καλοκαιρινές δράσεις για παιδιά στα Μουσικά Εργαστήρια του Δήμου Ηλιούπολης
Β. Κικίλιας από τη Σύρο: Ασφάλεια στις θαλάσσιες μεταφορές και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του νησιού