Αποκλείστηκε στον δεύτερο προκριματικό γύρο του Adelaida International, η Μαρία Σάκκαρη, έπειτα από σκληρή μάχη με την Πέιτον Στερνς που κράτησε σχεδόν τρεις ώρες. Έδωσε μάχη, πάλεψε με όλες της τις δυνάμεις σε αγώνα-θρίλερ που άγγιξε τις τρεις ώρες σε διάρκεια, στο τέλος όμως η Μαρία Σάκκαρη ηττήθηκε με 1-2 από την Πέιτον Στερνς (4-6, 7-6 (10), 3-6) και έχασε την ευκαιρία να προκριθεί τα ξημερώματα της Κυριακής (5/1) στο κυρίως ταμπλό του Adelaida International.
Η Ελληνίδα τενίστρια αποκλείστηκε στον δεύτερο προκριματικό γύρο του τουρνουά, στο πρώτο της τουρνουά έπειτα από πολύμηνη απουσία. Αν δεν χωρέσει στο κυρίως ταμπλό ως lucky loser, επόμενος στόχος της θα είναι το πρώτο Grand Slam για το 2025, αυτό στη Μελβούρνη. Αντίπαλο θα μάθει την Πέμπτη (9/1).

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027