Με στάσεις εργασίας θα συμμετάσχουν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη 9 Απριλίου 2025, όπως ανακοίνωσαν τα σωματεία του κλάδου. Συγκεκριμένα, τα οχήματα των αστικών συγκοινωνιών θα κινούνται μόνο από τις 09:00 έως τις 21:00, καθώς οι εργαζόμενοι προχωρούν σε στάσεις εργασίας από την έναρξη της βάρδιας μέχρι τις 09:00 και από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
Οι εργαζόμενοι διεκδικούν: ανανέωση του στόλου, διενέργεια προσλήψεων προσωπικού, αναγνώριση της προϋπηρεσίας για τους νεοπροσληφθέντες , αυξήσεις στους μισθούς, συγκοινωνίες δημόσιες, ασφαλείς, σύγχρονες και αξιόπιστες που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των εργαζομένων και του επιβατικού κοινού.
Κανονικά αναμένεται να κινούνται όλη τη μέρα τα λεωφορεία στις γραμμές του ΟΑΣΑ τις οποίες έχουν αναλάβει τα ΚΤΕΛ.
Αναμένονται οι σχετικές ανακοινώσεις για το Μετρο, τον ΗΣΑΠ, το Τραμ και τον Προαστιακό.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΗΛΙΑ ΣΤΑΜΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
«Τα παιδία παίζει… Μουσική!» Δωρεάν καλοκαιρινές δράσεις για παιδιά στα Μουσικά Εργαστήρια του Δήμου Ηλιούπολης
Β. Κικίλιας από τη Σύρο: Ασφάλεια στις θαλάσσιες μεταφορές και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του νησιού