Σύμφωνα με ανακοινώσεις, τόσο του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ όσο και της Ένωσης Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ, τα λεωφορεία και τρόλεϊ αναμένεται να κινηθούν από τις 9:00 έως τις 21:00 λόγω στάσεων εργασίας (από την έναρξη της βάρδιας ως τις 9:00 και από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας τους).
Οι εργαζόμενοι διεκδικούν: ανανέωση του στόλου, διενέργεια προσλήψεων προσωπικού, αναγνώριση της προϋπηρεσίας για τους νεοπροσληφθέντες , αυξήσεις στους μισθούς, συγκοινωνίες δημόσιες, ασφαλείς, σύγχρονες και αξιόπιστες που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των εργαζομένων και του επιβατικού κοινού.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο