Λίγες ώρες μετά το πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας του Μίμη Δομάζου, ο οποίος διακομίσθηκε στον «Ερυθρό Σταυρό» το πρωί της Τετάρτης (22/1) έπειτα από ανακοπή καρδιάς και παραμένει διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση, εισήχθη στο νοσοκομείο κι ο «Διόσκουρος» του στις ημέρες της δόξας τους στον Παναθηναϊκό και στη εθνική Ελλάδας, Αντώνης Αντωνιάδης με συμπτώματα πνευμονίας. Ο «ψηλός» του ελληνικού ποδοσφαίρου -όπως αποκάλυψε η ΕΡΑ ΣΠΟΡ- εισήχθη στο ΓΝΑ, παρακολουθείται απ’ τους γιατρούς, είναι σε καλή κατάσταση και η κατάσταση της υγείας του δεν φαίνεται να διατρέχει κίνδυνο.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος