Άνοιξε και πάλι ο δρόμος στην οδό Ερμού, στο κέντρο της Αθήνας, καθώς νωρίτερα είχε κλείσει λόγω καθίζησης του οδοστρώματος. Συγκεκριμένα, η κυκλοφορία των οχημάτων είχε διακοπεί στο ρεύμα της Ερμού προς Ψυρρή, από το ύψος της πλατείας Αγίων Ασωμάτων. Σύμφωνα με την τροχαία στο σημείο έγιναν εργασίες όλη τη νύχτα και ο δρόμος άνοιξε νωρίς το πρωί.
Η ανακοίνωση νωρίτερα:
Λόγω καθίζησης οδοστρώματος διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην οδό Ερμού ρεύμα προς Ψυρρή από το ύψος της πλατείας Αγίων Ασωμάτων.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό