Συνεχίστηκε η προετοιμασία της ΠΑΕ Χανιά για την επανέναρξη του πρωταθλήματος.
Οι ποδοσφαιριστές της ομάδας των Χανίων στην εκκίνηση της προπόνησης δούλεψαν πάνω στο κομμάτι της τεχνικής, στη συνέχεια το πρόγραμμα είχε ποδοβόλεϊ, παιχνίδι “5vs2” και ολοκληρώθηκε με παιχνίδι τακτικής.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ