Πραγματοποιώντας πολύ καλή εμφάνιση η Μαρία Σάκκαρη επικράτησε με 2-0 σετ (6-3, 6-3) της Λίντα Νόσκοβα, στο Adelaide International.
Με αυτή τη νίκη η Μαρία Σάκκαρη πήρε το εισιτήριο για τις 16 του τουρνουά. Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια που έδειξε ότι ξεπέρασε τον τραυματισμό της επέστρεψε στις νίκες, μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι. Η Σάκκαρη με όπλο το σερβίς της επικράτησε σε μόλις 74′ και πλέον θα αντιμετωπίσει το Νο1 φαβορί του ταμπλό και Νο7 του κόσμου Τζέσικα Πεγκούλα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027