Από σήμερα, 10 Μαρτίου 2021, για το μήνα Μάρτιο ή μέρος αυτού, δίνεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις-εργοδότες για υποβολή δηλώσεων αναστολής συμβάσεων εργασίας εργαζομένων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 39363/1537/30-9-2020 ΚΥΑ (Β΄ 4262), της οποίας η ισχύς παρατάθηκε με την υπ’ αριθ. 10602/226/8-3-2021 ΚΥΑ (Β΄ 926).
Οι δηλώσεις υποβάλλονται στο Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» με την επιλογή της ειδικής περίπτωσης: «Περιπτώσεις εργαζομένων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες της κατηγορίας 1.1. "’Ατομα Υψηλού κινδύνου" του άρθρου 1 της ΚΥΑ υπ’ αρ. 37095/1436/17?09?2020 (Β΄ 4011)».
Το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων επισημαίνει ότι μόνο οι εργαζόμενοι των οποίων η σύμβαση εργασίας τους τίθεται σε αναστολή για πρώτη φορά υποβάλλουν υποχρεωτικά υπεύθυνη δήλωση στο Π.Σ. «ΕΡΓΑΝΗ», μετά την υποβολή της υπεύθυνης δήλωσης του εργοδότη τους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)