Παίκτης του Ολυμπιακού θα παραμείνει ο Ροντινέι και μετά το 2025, καθώς οι δύο πλευρές ανανέωσαν τη συνεργασία τους. Οι «ερυθρόλευκοι» έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι με τον 32χρονο Βραζιλιάνοι μπακ και έτσι οι δυο τους θα συνεχίσουν μαζί, καθώς τα βρήκαν σε όλα για την ανανέωση του συμβολαίου.
Ο Ροντινέι ανανέωσε με τον Ολυμπιακό μας! / Rodinei has renewed with Olympiacos FC! 🔴⚪️#Olympiacos #Rodinei #Greece #Football #Renewal #WeKeepOnDreaming pic.twitter.com/P6W10Qof3C
— Olympiacos FC (@olympiacosfc) September 19, 2024

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος