Ιστορική είναι η σημερινή ημέρα για τον ελληνικό αθλητισμό και ειδικότερα τους λάτρεις των χειμερινών αθλημάτων.
Μετά από μία εξαιρετική διαδρομή, ο Αλέξανδρος Ιωάννης Γκίννης κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο, στο σλάλομ του Παγκόσμιου Κυπέλλου Αλπικού Σκι, που διεξάγεται στην πόλη Σαμονί της Γαλλίας.
Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Ελβετός, Ρεϊμόν Ζενχάουζερν, ο οποίος πήρε την πρώτη θέση, με διαφορά μόλις ενός δευτερολέπτου και δύο εκατοστών από τον Ελληνα χιονοδρόμο, ενώ το χάλκινο μετάλλιο πήρε ο -επίσης- Ελβετός, Ντάνιελ Γιουλ.
Πηγή: topontiki.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος