Λόγο των εργασιών του χλοοτάπητα που γίνονται στο ΟΑΚΑ, ο Γιάννης Αλαφούζος στην σημερινή σύσκεψη της Superleague ζήτησε να γίνει εκτός έδρας το εναρκτήριο παιχνίδι του τριφυλλιού.
Αν λοιπόν ο Παναθηναϊκός καλούταν να δώσει εντός έδρας το πρώτο ματς της σεζόν θα έπρεπε να αναζητήσει έδρα, καθώς ούτε η Λεωφόρος είναι ακόμα 100% έτοιμη

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ