Στη σύλληψη 17χρονου Έλληνα που κατηγορείται για την αρπαγή βρέφους από τα Καμίνια και την εγκατάλειψή του στην Ακρόπολη, προχώρησαν οι Αρχές.
Ο ανήλικος συνελήφθη στον Άλιμο και έχει ομολογήσει, σύμφωνα με την ΕΡΤ, και παλαιότερη αρπαγή μωρού από σούπερ μάρκετ στην Ομόνοια, το οποίο είχε βρεθεί δίπλα σε κάδο απορριμμάτων.
Η μητέρα του παιδιού
Συνελήφθη και η φερόμενη μητέρα του 30 ημερών βρέφους για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου. Είχε καταγγείλει πως της άρπαξαν το παιδί μέσα από τα χέρια την ώρα που ψώνιζε.
Το βρέφος εντοπίστηκε από 54χρονη σε καρότσι στο πάρκο της Καλλιρόης και μεταφέρθηκε στο Παίδων.
Οι Αρχές εξετάζουν υλικό από κάμερες ασφαλείας ενώ τα κίνητρα του 17χρονου παραμένουν άγνωστα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό