Πλήθος κόσμου συνεχίζει και σήμερα να συγκεντρώνεται και να συνωστίζεται στον Άγιο Δημήτριο Θεσσαλονίκης, για προσκύνημα, χωρίς να τηρούνται ούτε τα… προσχήματα, όσον αφορά το μέτρο της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας.
Το φαινόμενο που ξεκίνησε το βράδυ της Κυριακής, συνεχίστηκε και το πρωί της Δευτέρας, οπότε και εκατοντάδες άνθρωποι βρέθηκαν έξω από την εκκλησία του πολιούχου της πόλης για να προσκυνήσουν, χωρίς όμως να τηρούν τις απαραίτητες αποστάσεις.
Έξω από το ναό έχει δημιουργηθεί τεράστια ουρά, ενώ δυνάμεις της Αστυνομίας κάνουν συστάσεις για την τήρηση των αποστάσεων.
Η δοξολογία θα τελεστεί στις 13:00 παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας και κεκλεισμένων των θυρών, ενώ την κυβέρνηση θα εκπροσωπήσει ο Υπουργός Μακεδονίας – Θράκης, Θοδωρής Καραόγλου και ο ΓΓ της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρος Καλαφάτης.
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ
Πρόγνωση καιρού σήμερα Πέμπτη 25/6/26