Την πόρτα της… εξόδου είδε μια υπάλληλος μεγάλης εταιρείας της Αυστραλίας, καθώς οι εργοδότες του διαπίστωσαν ότι εκείνη δεν δούλευε αρκετά από το σπίτι της.
Η Σούζι Τσέικο εργαζόταν σχεδόν 18 χρόνια στην συγκεκριμένη εταιρεία. Το τελευταίο διάστημα δούλευε εξ αποστάσεως από το σπίτι της με την μορφή της τηλεργασίας.
Την… κάρφωσε το λογισμικό
Οι υπεύθυνοι της εταιρείας διαπίστωσαν την πεσμένη απόδοση της Τσέικο μέσω ενός λογισμικού παρακολούθησης που χρησιμοποιούν για να τσεκάρουν τους υπαλλήλους τους που εργάζονται εξ αποστάσεως.
Το λογισμικό αυτό, έχει τη δυνατότητα να μετράει ακόμα και τα «χτυπήματα» που κάνει ο εργαζόμενος στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή του, κατά τη διάρκεια της βάρδιας του.
Σύμφωνα με την έκθεση απόλυσης της, οι εργοδότες της ισχυρίζονται πως σε 49 εργάσιμες μέρες η υπάλληλος είχε αργήσει τις 47 και δεν είχε ολοκληρώσει το ωράριό της τις 44 από αυτές. Επίσης τις 29 μέρες τελείωσε νωρίτερα από το προβλεπόμενο χρόνο της βάρδιας της, ενώ για τέσσερις μέρες παρουσίασε μηδενικές ώρες εργασίας.
Η Τσέικο παραδέχτηκε πως το τελευταίο διάστημα η απόδοση της ήταν μειωμένη. «Έχω περάσει πολλά προσωπικά ζητήματα που έχουν επηρεάσει την ψυχική μου υγεία και αυτό δυστυχώς επηρέασε την απόδοσή μου στη δουλειά» σημείωσε, τονίζοντας ότι η εταιρεία εκμεταλλεύτηκε την ψυχολογική της κατάσταση για να την απομακρύνει.
Σήμερα, η Αυστραλιανή πρώην υπάλληλος ασχολείται ενεργά με το Tik Tok, ενώ συνεχίζει να αναζητά τον νέο της εργοδότη.
Πηγή:in.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση