Ολοκληρώθηκε το σημερινό πρόγραμμα των ποδοσφαιριστών της ΑΕΚ, το οποίο περιλάμβανε προπονήσεις το πρωί (11.30) και το απόγευμα (18.30), στα Σπάτα.
Οι Λιβάι Γκαρσία, Έλντερ Λόπες, Κώστας Γαλανόπουλος και Ντάμιαν Σιμάνσκι ακολούθησαν ατομικά προγράμματα εκγύμνασης. Ο Ζίγκα Λάτσι απουσίασε λόγω ίωσης, ενώ εκτός έμεινε και ο Παουλίνιο Μότα, ο οποίος ένιωσε ενοχλήσεις στο ισχίο. Οι υπόλοιποι παίκτες –πλην διεθνών- προπονήθηκαν κανονικά.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ