Παρά το κύμα ακρίβειας που έχει ξεσπάσει τον τελευταίο καιρό, αλλά και τη δυσκολία στη διαχείριση της πανδημίας και των… καιρικών φαινομένων, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, παρουσιάστηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για το αποτέλεσμα ενδεχόμενων πρόωρων εκλογών.
«Στη Νέα Δημοκρατία δεν έχουμε αλαζονεία. Όλα τα παρακολουθούμε, όλα μας ανησυχούν και όλα δεν μας ανησυχούν. Εμείς κάνουμε τη δουλειά μας, παίρνουμε πολιτικές αποφάσεις για να βοηθούμε τον κόσμο και να προχωρούμε μπροστά την οικονομία μας», είπε αρχικά στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
Και συνέχισε: «Στο τέλος πιστεύω ο κόσμος θα μας κρίνει δίκαια. Έχουμε αντιμετωπίσει πρωτόγνωρα δύσκολες καταστάσεις για τις οποίες δεν ευθυνόμαστε εμείς. Η κυβέρνηση δεν ευθύνεται ούτε για το ξεκίνημα της πανδημίας, ούτε για την εισβολή του Πούτιν στην Ουκρανία».
«Παρά ταύτα, υπό τις δεδομένες συνθήκες πιστεύω ότι ο κόσμος στο τέλος θα μας κρίνει δίκαια και θα πάμε για αυτοδυναμία», κατέληξε ο υπουργός.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Δημοσκόπηση GPO: Προβάδισμα της ΝΔ, δεύτερη η ΕΛ.Α.Σ. – Υποχωρούν ΠΑΣΟΚ και «Ελπίδα»
Με τη συναυλία της Γεωργίας Νταγάκη στην πλ. Ελευθερίας ολοκληρώνεται το 11ο Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου την Κυριακή 28/6
Η κυβερνητική αδιαφορία για το ιστορικό διατηρητέο του πρώην Ειρηνοδικείου Ηρακλείου, στη Βουλή από τον Χάρη Μαμουλάκη