Συλλυπητήριο μήνυμα για τον θάνατο του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας Αναστάσιου έστειλε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης. Κάνοντας λόγο για μια «πραγματικά μεγάλη μορφή της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού», ο κ. Γεωργιάδης εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια αλλά και το ποίμνιό του, που όπως ανέφερε «από σήμερα σίγουρα αισθάνονται ορφανοί από πατέρα».
Αναλυτικά το μήνυμα του Άδωνι Γεωργιάδη στο Χ:
Ο μακαριστός πλέον Αναστάσιος Αλβανίας ήταν μία πραγματικά μεγάλη μορφή της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού. Ειλικρινή Συλλυπητήρια στην οικογένεια και στο ποίμνιο του, που από σήμερα σίγουρα αισθάνονται ορφανοί από πατέρα.
Ο μακαριστός πλέον Αναστάσιος Αλβανίας ήταν μία πραγματικά μεγάλη μορφή της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού. Ειλικρινή Συλλυπητήρια στην οικογένεια και στο ποίμνιο του, που από σήμερα σίγουρα αισθάνονται ορφανοί από πατέρα.
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) January 25, 2025

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό