Ένα μηχάνημα αυτόματης ανάληψης χρημάτων, το οποίο ήταν εγκατεστημένο στην περιοχή των Σελιανίτικων της Αιγιαλείας, στην Αχαΐα, ανατίναξαν σήμερα τα ξημερώματα άγνωστοι δράστες και στη συνέχεια κατάφεραν να αφαιρέσουν, άγνωστο μέχρι τώρα, χρηματικό πόσο και να διαφύγουν με αυτοκίνητο.
Μετά την ανατίναξη του ΑΤΜ ακολούθησαν έρευνες της Αστυνομίας για τον εντοπισμό των δραστών και έπειτα από λίγη ώρα βρέθηκε εγκαταλελειμμένο σε περιοχή της Αιγιαλείας το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησαν. Όπως προέκυψε από τις έρευνες των αστυνομικών, το αυτοκίνητο ήταν κλεμμένο, ενώ μέσα στο όχημα βρέθηκε χρηματικό ποσό.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)