Οι δύο επαγγελματικές Λίγκες αποφάσισαν από κοινού να προχωρήσουν σε δωρεά ιατρικού υλικού όπου χρειαστεί λόγω του κορονοϊού.
Η SL1 και η SL2 αντιλαμβανόμενες τις δύσκολες στιγμές της τωρινής εποχής επιδιώκουν να συμβάλλουν όπου μπορούν. Έτσι συμφώνησαν από κοινού για δωρεά ιατρικού υλικού όπου απαιτηθεί.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ