Σαν σήμερα στις 16 Σεπτεμβρίου 1972, ο Παναθηναϊκός επικρατεί με 2-1 της Ζενές Ες για τον α΄ προκριματικό γύρο του Κυπέλλου Πρωταθλητριών στο Λουξεμβούργο.
Ήταν αρχή της κορυφής καθώς ο Παναθηναϊκός μετά θα περνούσε το εμπόδιο της Σλόβαν Μπρατισλάβας, της Έβερτον και του Ερυθρού Αστέρα Βελιγραδίου, για να βρεθεί αντιμέτωπος στον τελικός με τον Άγιαξ.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ